РУС БЕЛ ENG

День 5. День молодого педагога

Урок по учебному предмету "Немецкий язык" в 6 классе

13.10.2023

План-канспект урока ў 6  классе

13.10.2023

 

Тэма: Школьны двор

Адукацыйная мэта:

Удасканаленне навыкаў маналагічнага  маўлення на аснове прачытанага і праслуханага. Развіццё маўленчых уменняў.

Выхаваўчая мэта:

Выхаванне культурных зносін і талерантнасці. Выхаванне цікавасці да краіны вывучаемай мовы. Вахаванне экалагичнага стаўлення да школьнага двара.

Развіваючая  мэта:

Развіццё моўных здольнасцяў навучэнцаў, творчага мыслення, гатоўнасці да камунікацыі, здольнасці знаходзіць моўны матэрыял для вырашэння камунікатыўнай задачы.

Камунікатыўныя задачы:

Апішыце свой школьны двор.

Тып ўрока: камбінаваны ўрок

Від ўрока: урок развіцця ўменняў маналагічнага маўлення

 

Этап

Задача этапу

Змест

Час

Дзеянні настаўніка

Дзеянні вучняў

Пачатак урока

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Праверка дз

 

 

Ўвядзенне ў атмасферу іншамоўных зносін

+

Моўная зарадка

+

Мэтапакладання

- Guten Tag, Kinder!  Wie geht es euch? Wie ist das Wetter heute? Welcher Wochentag ist heute? Welches Datum ist heute? Ist die Klasse zur Stunde bereit?  

 

- Heute werden wir mit einem neuen und ganz interessanten Thema arbeiten. Was haben wir mit euch das letzte Mal besprochen? Richtig. Seht auf den Bildschirm. Was ist das?

Ja, heute werden wir mit dem Thema Schulhof arbeiten.

·        Wir erfahren, was es der Schulhof bedeutet

·        Wir vergleichen deutsche und belarussiche Schulhöfe

·        Wir erfahren, wie die deutschen Schüler den Schulhof machen

·        Wir erzählen über unseren Schulhof

Aber zuerst die Hausaufgabe prüfen.

 

 

 

 

S. 25, пр. 4e

Вучні адказваюць на пытаннi, гатуюцца да тэмы ўрока.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Настаўнік кантралюе праверку дз

3 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 хв

 

2. Асноўная частка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Актуалізацыя ведаў (асацыяграма)

 

 

 

 

Маналагічнае выказванне з апорай на раздачны матэрыял

 

 

 

 

 

 

Фізкультхвілінка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Чытанне + Маналагічнае выказванне на аснове прачытанага

 

 

 

 

Маналагичнае выказванне

 

-Also beginnen! Was ist eigentlich der Schulhof? Was gibt es im Schulhof? Füllt bitte das Assoziogram.

 

 

 

-Ganz gut! Seht bitte auf den Bildschirm! Was seht Ihr? Vergleicht bitte diese 2 Schulhöfe! Was Ähnliches und was Unterschiedliches gibt es?

Macht bitte das in Paaren.

 

 

 

 

 

 

 

-Wir werden heute viel sprechen, deshalb müssen wir unseren Mund üben.

1. Lächeln.

Halten Sie die Lippen im Lächeln. Die Zähne sind nicht sichtbar.

2. Rüssel (Röhrchen).

Die Lippen mit einem langen Röhrchen nach vorne ziehen.

 

 

-Macht bitte Übung 5 a. In der Brüder-Grimm-Schule wollen die Kinder den Schulhof schöner machen. Sie bauen ein Weideniglu. Lest  und ordnet zu: Bild und Text.

 

b. Gefällt euch die Idee der Kinder?

 

c. Und wie ist euer Schulhof?

 Ist euer Schulhof groß?

 Ist euer Schulhof grün?

 Gibt es auf eurem Schulhof einen Sportplatz?

 Gibt es auf eurem Schulhof einen Spielplatz?

Навучэнцы адказваюць на пытанні і запаўняюць асацыяграму

 

 

 

Навучэнцы працуюць у парах, выконваюць практыкаванне на раздатачным матэрыяле, параўноўваюць школьныя двары

 

 

 

Навучэнцы выконваюць фізхвілінку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Навучэнцы працуюць з тэкстам і выказваюць свае думкі

 

 

 

Навучэнцы расказваюць пра свой школьны двор

 

 

5 хв

 

 

 

 

 

6 хв

 

 

 

 

 

 

5хв

 

 

 

1-2 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5хв

 

 

 

 

 

 

 

5хв

 3. Заключны этап

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рэфлексія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Дамашняе заданне

 

 

 

 

 

- Ihr seht die Leiter des Erfolgs. Ihr sollt die Stuffe wählen und warum diese Stuffe?

·        Ich habe alles gut gemacht.

·        Ich bin mit meiner Arbeit zufrieden.

·        Ich kann besser arbeiten.

 

 

 

 

 

 

S. 26, Übung 5d

 

 

 

Навучэнцы ў якасці рэфлексіі ацэньваюць сябе на лесвіцы поспеху

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

свернуть