РУС БЕЛ ENG

Правила внутреннего распорядка для учащихся

Правила внутреннего распорядка для учащихся

Правілы ўнутранага распарадку для навучэнцаў  дзяржаўнай установы адукацыі “Аталезская сярэдняя школа”

  1. Агульныя палажэнні

1.1. Сапраўдныя правілы ўнутранага распарадку для навучэнцаў (далей - Правілы) распрацаваны ў адпаведнасці з Кодэксам Рэспублікі Беларусь аб адукацыі, Статутам дзяржаўнай установы адукацыі “Аталезская сярэдняя школа” (далей - Установа), іншымі нарматыўнымі прававымі актамі.

1.2. Правілы ўсталёўваюць вучэбны распарадак для навучэнцаў, вызначаюць асноўныя нормы і правілы паводзін у будынку, на тэрыторыі Установы, а таксама на пазаўрочных, пазакласных мерапрыемствах з удзелам навучэнцаў Установы;

1.3. Мэты :

стварэнне спрыяльнай працоўнай абстаноўкі, неабходнай для ажыццяўлення адукацыйнага працэсу;

забеспячэнне паспяховага засваення навучэнцамі адукацыйных праграм;

выхаванне павагі да асобы, яе правоў;

удасканаленне культуры паводзін і навыкаў зносін.

1.4. Дысцыпліна ва Установе падтрымліваецца на падставе павагі чалавечай годнасці ўсіх суб’ектаў адукацыйнага працэсу (навучэнцаў, педагогаў, законных прадстаўнікоў навучэнцаў). Прымяненне метадаў фізічнага і псіхалагічнага насілля ва Установе недапушчальна.

  1. Асноўныя абавязкі навучэнцаў:

2.1. Навучэнцы абавязаны:

выконваць Статут Установы, рашэнні савета Установы, педагагічнага савета, вучнеўскага самакіравання, дадзеныя Правілы, інструкцыі па ахове працы, правілы пажарнай бяспекі, выконваць патрабаванні кіраўніцтва і педагогаў з мэтай забеспячэння бяспекі адукацыйнага працэсу;

паводзіць сябе ва Установе і па-за яе межамі так, каб не страціць свой гонар і годнасць;

наведваць Установу ў прызначаны для гэтага час і не прапускаць навучальныя заняткі, іншыя формы адукацыйнага працэсу без уважлівай прычыны. У выпадку пропуску навучэнец прад’яўляе класнаму кіраўніку даведку з медыцынскай установы, або заяву бацькоў (ці асоб, якія іх замяняюць) аб прычыне адсутнасці;

знаходзіцца ва Установе на працягу навучальнага часу, прадугледжанага раскладам. Пакідаць тэрыторыю Установы ва ўрочны час магчыма толькі з дазволу класнага кіраўніка або дзяжурнага адміністратара (дырэктара, намеснікаў дырэктара) – па заяве законнага прадстаўніка навучэнца;

добрасумленна вучыцца, асвойваць вучэбную праграму, своечасова і якасна выконваць дамашнія заданні, грамадскія даручэнні;

удзельнічаць у самаабслугоўванні і грамадска карыснай працы;

вітацца з работнікамі і наведвальнікамі Установы, праяўляць павагу да старэйшых, клапаціцца пра малодшых. Навучэнцы павінны саступаць дарогу педагогам, дарослым, старэйшыя навучэнцы - малодшым, хлопчыкі - дзяўчынкам;

вырашаць спрэчныя і канфліктныя сітуацыі мірна, на прынцыпах узаемнай павагі, з улікам поглядаў удзельнікаў спрэчкі. Калі такое немагчыма - звяртацца за дапамогай да класнага кіраўніка, да спецыялістаў сацыяльна-педагагічнай  службы, да кіраўніцтва Установы;

берагчы маёмасць Установы, аказваць пасільную дапамогу ў яе рамонце, акуратна ставіцца як да сваёй, так і да чужой маёмасці;

сачыць за сваім знешнім выглядам, прытрымлівацца ў вопратцы дзелавога стылю.

2.2. Забараняецца:

прыносіць ва Установу і на яе тэрыторыю зброю, выбуховыя, хімічныя, вогненебяспечныя рэчывы, тытуневыя вырабы, спіртныя напоі, наркотыкі, таксічныя рэчывы і яды, іншыя рэчывы і прэпараты, якія могуць нанесці шкоду маёмасці і здароўю навакольных;

курыць у будынку, на тэрыторыі Установы і ў іншых грамадскіх месцах;

ужываць ненарматыўную лексіку;

прыходзіць ва Установу ў бруднай, мятай вопратцы, непрыстойна кароткім або адкрытым адзенні, адкрыта дэманстраваць прыналежнасць да розных субкультур, якіх-небудзь рэлігійных плыняў і да т.п.;

хадзіць па Установе без патрэбы ў верхняй вопратцы і галаўных уборах;

гуляць у азартныя гульні, праводзіць аперацыі спекулятыўнага характару.

У адваротным выпадку класныя кіраўнікі, настаўнікі, дзяжурныя педагогі могуць канфіскаваць маёмасць да прыходу законных прадстаўнікоў непаўналетняга навучэнца. 

  1. Асноўныя правы навучэнцаў Установы

3.1. Навучэнцы маюць права на:

атрыманне адукацыі ў адпаведнасці з адукацыйнымі праграмамі;

ахову жыцця і здароўя ў час адукацыйнага працэсу;

карыстанне падручнікамі і навучальнымі дапаможнікамі;

канікулы;

атрыманне платных паслуг у сферы адукацыі;

бясплатнае карыстанне бібліятэкай, навучальнай і спартыўнай базай Установы;

атрыманне сацыяльна-педагагічнай і псіхалагічнай дапамогі з боку спецыялістаў Установы;

заахвочванне за поспехі ў вучэбнай, спартыўнай, культурна-масавай, грамадскай, даследчай дзейнасці, а таксама ў іншых адукацыйных мерапрыемствах;

удзел у кіраванні Установай;

удзел у алімпіядах, конкурсах, турнірах, аглядах, фестывалях, выставах, канферэнцыях, сімпозіумах, кангрэсах, семінарах і іншых адукацыйных мерапрыемствах, спартыўна-масавай, грамадскай, даследчай, інавацыйнай дзейнасці;

азнаямленне з пасведчаннем аб дзяржаўнай рэгістрацыі, а таксама з вучэбна-праграмнай дакументацыяй Установы;

удзел у дзіцячых, маладзёжных і іншых грамадскіх аб'яднаннях, дзейнасць якіх не супярэчыць заканадаўству Рэспублікі Беларусь;

іншыя правы навучэнцаў ўстанаўліваюцца Кодэксам Рэспублікі Беларусь аб адукацыі, іншымі актамі заканадаўства, устаўнымі дакументамі і іншымі лакальнымі нарматыўнымі прававымі актамі Установы. 

  1.            Прыход і адыход вучняў з Установы

4.1. Прыходзіць ва Установу варта за 10 - 15 хвілін да пачатку вучэбных заняткаў, мець належны знешні выгляд.

4.2. Неабходна мець з сабой дзённік (асноўны дакумент навучэнца) і ўсе неабходныя для навучальных заняткаў прыналежнасці.

4.3. Навучэнцы штодня могуць карыстацца гардэробам, пакідаючы ў ім верхнюю вопратку.

4.4. Перад пачаткам заняткаў вучні павінны зверыцца з раскладам і прыбыць у вучэбны кабінет да званка, увайсці ў вучэбны кабінет і падрыхтавацца да навучальнага занятку да званка, пакласці мабільны тэлефон у скрыню для захоўвання мабільных тэлефонаў.

4.5. Пасля заканчэння вучэбных заняткаў, класных гадзін, факультатыўных заняткаў, фізкультурна-аздараўленчых, спартыўна-масавых, культурна-масавых мерапрыемстваў трэба забраць свой мабільны тэлефон, атрымаць вопратку з гардэроба, акуратна апрануцца і пакінуць Установу, выконваючы правілы ветлівасці.

  1. Знешні выгляд навучэнцаў Установы

5.1. У І–ХІ-х класах навучэнцы выкарыстоўваюць дзелавы стыль адзення: гэта строгі, вытрыманы стыль, прызначаны для наведвання навучэнцамі вучэбных заняткаў ва Установе. Адзенне дзелавога стылю можа быць выканана з тканін рознай структуры - воўны, бавоўны, камбінаваных тканін, у рознай каляровай аднатоннай гаме, уключаць элементы з тканін у клетку, але быць не стракатай і не абуральна яркай. Абутак павінен адпавядаць дзелавому стылю адзення.

5.2. Для дзяўчынак у камплект адзення могуць ўваходзіць пінжак, камізэлька, спадніца, штаны, блузка з кароткімі і доўгімі рукавамі, сарафан. У зімовы час дапускаюцца трыкатажны світар ці камізэлька.

5.3. Для хлопчыкаў у камплект адзення уваходзяць пінжак, камізэлька, штаны, кашуля з кароткімі і доўгімі рукавамі. У зімовы час дапускаюцца трыкатажны світар і камізэлька.

5.4. У вопратцы дзелавога стылю не дапускаюцца: спартыўны абутак; рэчы, якія маюць яркія, абстрактныя малюнкі; джынсы; спартыўнае і іншае адзенне спецыяльнага прызначэння. 

  1. Паводзіны навучэнцаў Установы на вучэбных занятках

6.1. Вучні займаюць свае месцы ў вучэбным кабінеце так, як гэта ўсталёўвае класны кіраўнік або настаўнік па прадмеце, з улікам псіхафізічных асаблівасцяў навучэнцаў і іх здароўя.

6.2. Кожны настаўнік вызначае спецыфічныя правілы пры правядзенні заняткаў па сваім вучэбным прадмеце, якія не павінны супярэчыць нормам і правілам бяспекі і іншым нарматыўным дакументам. Гэтыя правілы абавязковыя для выканання ўсімі навучэнцамі, якія навучаюцца ў гэтага настаўніка.

6.3. Перад пачаткам навучальнага занятку навучэнцы павінны падрыхтаваць сваё працоўнае месца і ўсё неабходнае для працы ў класе.

6.4. Пры ўваходзе настаўніка ў клас навучэнцы ўстаюць у знак прывітання і садзяцца пасля таго, як настаўнік адкажа на прывітанне і дазволіць сесці. Падобным чынам навучэнцы вітаюць любога дарослага чалавека, які ўвайшоў у клас падчас вучэбных заняткаў.

6.5. У выпадку спазнення на вучэбны занятак навучэнец павінен пастукаць у дзверы вучэбнага кабінета, зайсці, прывітацца з настаўнікам, папрасіць прабачэння за спазненне і спытаць дазволу сесці на месца.

6.6. Час вучэбных і факультатыўных заняткаў павінен выкарыстоўвацца толькі для вучэбных мэт. Нельга шумець, адцягваць увагу самому і адцягваць увагу іншых пабочнымі размовамі, гульнямі і іншымі справамі, якія не адносяцца да навучальнага занятку.

6.7. Па першым патрабаванні настаўніка (класнага кіраўніка) павінен прад’яўляцца дзённік. Любыя запісы ў дзённіках навучэнцамі павінны выконвацца акуратна. Пасля кожнага вучэбнага тыдня законныя прадстаўнікі непаўналетняга навучэнца ставяць свой подпіс у дзённік.

6.8. Пры гатоўнасці задаць пытанне ці адказаць варта падняць руку і атрымаць дазвол настаўніка.

6.9. Калі навучэнцу неабходна выйсці з класа, ён павінен папрасіць дазволу ў настаўніка.

6.10. Званок з навучальнага занятку - гэта сігнал для настаўніка. Толькі калі настаўнік аб’явіць аб заканчэнні навучальнага занятку, навучэнцы маюць права ўстаць, навесці чысціню і парадак на сваім працоўным месцы, выйсці з класа.

6.11. Навучэнцы павінны мець спартыўную форму і абутак для вучэбных заняткаў па фізічнай культуры і здароўі, а таксама спецыяльную вопратку для вучэбных заняткаў па працоўным навучанні. Пры адсутнасці такой вопраткі навучэнцы застаюцца ў класе, у спартыўнай зале, але да заняткаў не дапускаюцца.

  1.            Паводзіны навучэнцаў Установы на перапынку

7.1. Навучэнцы абавязаны выкарыстоўваць час перапынку (перамены) для адпачынку.

7.2. Пры руху па калідорах, лесвіцах, праходах неабходна прытрымлівацца правага боку.

7.3. У час перапынкаў вучням забараняецца:

шумець, перашкаджаць адпачываць іншым, бегаць па лесвіцах, паблізу аконных праёмаў і ў іншых месцах, не прыстасаваных для гульняў;

штурхаць адзін аднаго, кідацца прадметамі і прымяняць фізічную сілу для вырашэння любога роду праблем;

ужываць непрыстойныя выразы і жэсты ў адрас любых асоб, запалохваць, займацца вымагальніцтвам.

Парушэнне дадзенага пункта цягне за сабой прымяненне мер, прадугледжаных заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.

  1. Паводзіны навучэнцаў Установы ў сталовай

8.1. Навучэнцы выконваюць правілы гігіены: ўваходзяць у памяшканне сталовай без верхняй вопраткі, мыюць рукі перад ежай.

8.2. Ужываць ежу і напоі, прынесеныя з сабой, дазваляецца толькі ў сталовай. 

  1. Паводзіны навучэнцаў Установы падчас правядзення пазаўрочных, пазакласных мерапрыемстваў

9.1. Перад правядзеннем мерапрыемстваў навучэнцы абавязаны праходзіць інструктаж па правілах бяспечных паводзін.

9.2. Варта строга выконваць усе ўказанні кіраўніка групы пры правядзенні масавых мерапрыемстваў, пазбягаць любых дзеянняў, якія могуць быць небяспечныя для ўласнага жыцця і для жыцця іншых асоб.

9.3. Навучэнцы павінны выконваць дысцыпліну, прытрымлівацца ўстаноўленых маршрутаў руху, заставацца ў размяшчэнні групы, калі гэта вызначана кіраўніком групы.

9.4. Неабходна строга выконваць правілы асабістай гігіены, своечасова паведамляць кіраўніку групы аб траўме або пагаршэнні здароўя.

9.5. Навучэнцы павінны паважаць мясцовыя традыцыі, беражліва ставіцца да прыроды, помнікаў гісторыі і культуры, да асабістай і групавой маёмасці.

9.6. Забараняецца ўжываць адкрыты агонь (свечкі, феерверкі, хлапушкі, вогнішчы і інш), ладзіць светлавыя эфекты з прымяненнем хімічных, піратэхнічных і іншых сродкаў, здольных выклікаць узгаранне.           

  1. Дысцыплінарная адказнасць навучэнцаў Установы

10.1. Падставамі для прыцягнення навучэнца да дысцыплінарнай адказнасці з’яўляюцца супрацьпраўнае, віноўнае (наўмыснае ці па неасцярожнасці) невыкананне або неналежнае выкананне абавязкаў, ускладзеных на яго актамі заканадаўства, устаноўчымі дакументамі і іншымі лакальнымі нарматыўнымі прававымі актамі Установы ў выглядзе наступных дзеянняў (бяздзеяння):

спазнення або няяўкі без уважлівых прычын на вучэбныя заняткі;

парушэнні дысцыпліны ў ходзе адукацыйнага працэсу;

невыканання без уважлівых прычын законнага патрабавання педагагічнага работніка;

абразы ўдзельнікаў адукацыйнага працэсу;

распаўсюджвання інфармацыі, якая наносіць шкоду здароўю навучэнцаў;

псаванне будынкаў, збудаванняў, абсталявання або іншай маёмасці Установы;

невыканання (парушэння) патрабаванняў заканадаўства аб ахове здароўя, пажарнай бяспекі;

распіццё алкагольных напояў, слабаалкагольных напояў, піва, ужывання наркатычных сродкаў, псіхатропных, таксічных і іншых адурманьваючых рэчываў у будынку і на іншай тэрыторыі Установы альбо з’яўлення ў названых месцах у стане алкагольнага, наркатычнага або таксічнага ап’янення;

курэнне (спажыванне) тытуневых вырабаў у будынку і на іншай тэрыторыі Установы;

іншых супрацьпраўных дзеянняў (бяздзеяння).

10.2. За здзяйсненне навучэнцамі дысцыплінарнай правіны ўстанаўліваецца дысцыплінарная адказнасць, якая выражаецца ў прымяненні да яго мер дысцыплінарнага спагнання.

10.3. Да дысцыплінарнай адказнасці прыцягваецца навучэнец, які дасягнуў на момант здзяйснення дысцыплінарнай правіны ўзросту чатырнаццаці гадоў.

10.4. Да навучэнца, які ўчыніў дысцыплінарны праступак і які не дасягнуў на момант яго здзяйснення ўзросту, з якога настае дысцыплінарная адказнасць, могуць ужывацца меры педагагічнага ўздзеяння (гутарка, абмеркаванне на педагагічным савеце, на савеце па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў непаўналетніх і іншыя меры педагагічнага ўздзеяння, якія не супярэчаць заканадаўству).

10.5. За здзяйсненне дысцыплінарнай правіны да даследавання могуць быць ужытыя наступныя меры дысцыплінарнага спагнання:

заўвага;

вымова;

адлічэнне.

10.6. Адлічэнне як мера дысцыплінарнай адказнасці можа быць прыменена за:

доўгачасовую адсутнасць без уважлівых прычын на вучэбных занятках на працягу навучальнага года;

сістэматычнае (паўторнае на працягу навучальнага года) невыкананне ці неналежнае выкананне абавязкаў навучэнца, калі да яго раней прымяняліся меры дысцыплінарнага спагнання.

10.7. Адлічэнне як мера дысцыплінарнага спагнання не прымяняецца да:

навучэнца, які не завяршыў засваенне зместу адукацыйнай праграмы базавай адукацыі;

навучэнца, які не дасягнуў узросту шаснаццаці гадоў.

10.8. Права выбару меры дысцыплінарнага спагнання належыць дырэктару Установы. Пры выбары меры дысцыплінарнага спагнання павінны ўлічвацца цяжар дысцыплінарнай правіны, прычыны і абставіны, пры якіх яна здзейснена, папярэднія паводзіны навучэнца.

10.9. Навучэнец прыцягваецца да дысцыплінарнай адказнасці, лічыцца невінаватым, пакуль яго віна не будзе даказана і ўстаноўлена загадам аб прымяненні меры дысцыплінарнага спагнання, выдадзеным дырэктарам Установы.

10.10. Навучэнцы, якія прыцягваюцца да дысцыплінарнай адказнасці, не абавязаны даказваць сваю невінаватасць. Неадхільныя сумненні ў вінаватасці навучэнца, якога прыцягваюць да дысцыплінарнай адказнасці, тлумачацца на яго карысць.

10.11. Навучэнец, які прыцягваецца да дысцыплінарнай адказнасці, законныя прадстаўнікі непаўналетняга навучэнца, які прыцягваецца да дысцыплінарнай адказнасці, маюць права:

знаёміцца з усімі матэрыяламі, якія пацвярджаюць віну навучэнца, здымаць з іх копіі;

даваць тлумачэнні і прадстаўляць доказы альбо адмовіцца ад дачы тлумачэнняў;

быць заслуханымі ў ходзе любога закранаючага іх інтарэсы разбору, прысутнічаць на ім;

атрымліваць юрыдычную дапамогу ў адпаведнасці з заканадаўствам;

азнаеміцца з загадам аб прымяненні меры дысцыплінарнага спагнання і атрымаць яго копію;

абскардзіць загад аб прымяненні меры дысцыплінарнага спагнання.

10.12. Падставамі для прыцягнення навучэнца да дысцыплінарнай адказнасці могуць служыць паведамленні мясцовых выканаўчых і распарадчых органаў, праваахоўных органаў, іншых дзяржаўных органаў і арганізацый, дакладныя запіскі педагагічных і іншых работнікаў Установы, асоб, якія ажыццяўляюць ахову памяшканняў Установы.

10.13. Да ўжывання дысцыплінарнага спагнання дырэктар Установы абавязаны апавясціць аднаго з законных прадстаўнікоў непаўналетняга навучэнца пра магчымасць прыцягнення гэтага непаўналетняга да дысцыплінарнай адказнасці, запатрабаваць у навучэнца тлумачэнне ў пісьмовай форме, якое навучэнец мае права прадаставіць на працягу пяці каляндарных дзён. Пры адмове навучэнца даць тлумачэнне складаецца акт, які падпісваецца трыма асобамі з ліку работнікаў Установы.

10.14. Адмова навучэнца даць тлумачэнне ў пісьмовай форме не перашкаджае прымяненню да яго меры дысцыплінарнага спагнання.

10.15. За кожную дысцыплінарную правіну можа быць прыменена толькі адна мера дысцыплінарнага спагнання.

10.16. Ужыванне адлічэння ў якасці меры дысцыплінарнага спагнання да непаўналетняга навучэнца дапускаецца толькі пасля паведамлення Установы камісіі па справах непаўналетніх Стаўбцоўскага раённага выканаўчага камітэта і ўпрашлення па адукацыі, спорце і турызме Стаўбцоўскага раённага выканаўчага камітэта.

10.17. Рашэнне аб прымяненні меры дысцыплінарнага спагнання да навучэнца прымаецца на падставе матэрыялаў, што змяшчаюць фактычныя доказы здзяйснення ім дысцыплінарнай правіны.

10.18. Дырэктар Установы мае права, а па ініцыятыве навучэнца, які прыцягваецца да дысцыплінарнай адказнасці (законнага прадстаўніка непаўналетняга навучэнца, які прыцягваецца да дысцыплінарнай адказнасці), абавязаны асабіста заслухаць тлумачэнні навучэнца, яго заявы, скаргі.

10.19. Навучэнец можа быць прыцягнуты да дысцыплінарнай адказнасці не пазней за адзін месяц з дня выяўлення дысцыплінарнай правіны (дзень, калі аб правіне стала вядома або павінна было стаць вядома педагагічнаму работніку Установы, не лічачы часу хваробы навучэнца, знаходжання яго на канікулах). Дысцыплінарнае спагнанне да непаўналетняга навучэнца можа быць ужыта не раней чым праз сем каляндарных дзен пасля накіравання паведамлення аднаму з яго законных прадстаўнікоў.

10.20. Меры дысцыплінарнага спагнання да навучэнца не могуць быць ужытыя пазней за шэсць месяцаў з дня здзяйснення дысцыплінарнай правіны.

10.21. Рашэнне аб прымяненні меры дысцыплінарнага спагнання да навучэнца афармляецца загадам дырэктара Установы, у якім павінны змяшчацца звесткі аб навучэнцы, які прыцягваецца да дысцыплінарнай адказнасці, аб здзейсненай дысцыплінарнай правіне, форме віны (намер або неасцярожнасць), доказы віны, указанне меры дысцыплінарнага спагнання.

10.22. Загад дырэктара Установы аб прымяненні меры дысцыплінарнага спагнання навучэнцу аб’яўляецца пад подпіс на працягу трох каляндарных дзён. Навучэнец, не азнаёмлены з загадам аб прымяненні меры дысцыплінарнага спагнання, лічыцца не прыцягнутым да дысцыплінарнай адказнасці. Адмова навучэнца ад азнаямлення з загадам афармляецца актам, які падпісваецца трыма асобамі з ліку работнікаў Установы.

10.23. У тэрмін, устаноўлены для абвяшчэння загаду аб прымяненні меры дысцыплінарнага спагнання, не ўваходзіць час хваробы навучэнца, знаходжання яго на канікулах.

10.24. Установа на працягу пяці каляндарных дзён з дня прыцягнення да дысцыплінарнай адказнасці непаўналетняга навучэнца інфармуе пра гэта  ў пісьмовай форме аднаго з яго законных прадстаўнікоў.

10.25. Звесткі аб прымяненні меры дысцыплінарнага спагнання заносяцца ў асабовую справу навучэнца.

10.26. Рашэнне аб прымяненні меры дысцыплінарнага спагнання да даследавання можа быць абскарджана навучэнцам, асобай, адлічанай з Установы, законным прадстаўніком непаўналетняга навучэнца; законным прадстаўніком непаўналетняй асобы, адлічанай з Установы, у вышэйшую арганізацыю або суд на працягу аднаго месяца.

10.27. Навучэнец лічыцца не прыцягнутым да дысцыплінарнай адказнасці, калі на працягу аднаго года з дня прымянення да яго меры дысцыплінарнага спагнання ён не будзе паўторна прыцягнуты да дысцыплінарнай адказнасці. Пры гэтым дысцыплінарнае спагнанне пагашаецца аўтаматычна, без выдання загада.

10.28. Дырэктар Установы, ужыўшы меру дысцыплінарнага спагнання да навучэнца, мае права зняць яе датэрмінова па ўласнай ініцыятыве або просьбе навучэнца.

10.29. Датэрміновае зняцце дысцыплінарнага спагнання афармляецца загадам дырэктара Установы. 

 

11.Правілы карыстання прыладамі мабільнай сувязі (інтэрнэт-сувязі)

11.1 У будынку ўстановы адукацыі навучэнцы абавязаны ставіць прылады мабільнай сувязі (інтэрнэт-сувязі) у рэжым “вібравыклік” або бясшумны рэжым.

11.2 Падчас правядзення вучэбных, факультатыўных, стымулюючых, падтрымліваючых заняткаў, заняткаў па аб'яднаннях, інтарэсах, пазакласных мерапрыемствах прылады мабільнай сувязі (інтэрнэт-сувязі) павінны знаходзіцца ў прызначанай  скрынцы у стане бясшумнага рэжыму.

11.3 Карыстацца прыладай мабільнай сувязі (інтэрнэт-сувязі) падчас навучальных, факультатыўных, стымулюючых, падтрымліваючых заняткаў, заняткаў у аб'яднаннях па інтарэсах, пазакласных мерапрыемстваў можна толькі з дазволу настаўніка.

11.4 Карыстацца прыладай мабільнай сувязі (інтэрнэт-сувязі) ва ўстанове адукацыі на перапынках паміж заняткамі (тэлефанаваць, адпраўляць паведамленні) навучэнцам дазволена выключна для аператыўнай сувязі з бацькамі (законнымі прадстаўнікамі), братамі (сёстрамі), іншымі блізкімі сваякамі толькі ў выпадках неадкладнай неабходнасці .

11.5 У выпадку аднаразовага парушэння правілаў карыстання прыладамі мабільнай сувязі (інтэрнэт-сувязі), навучэнец павінен напісаць тлумачальную запіску з указаннем прычыны парушэння сапраўдных Правілаў. Класным кіраўніком (настаўнікам) вучню робіцца запіс у дзённік.

11.6 Пры паўторным факце парушэння правілаў карыстання прыладамі мабільнай сувязі (інтэрнэт-сувязі) праводзіцца адабранне тэлефона ў навучэнца. Ва ўстанову адукацыі запрашаюцца бацькі (законныя прадстаўнікі), і пасля размовы з дырэктарам (членам адміністрацыі) ім вяртаецца прылада мабільнай сувязі (інтэрнэт-сувязі). На навучэнца накладаецца спагнанне, якое вызначаецца дырэктарам установы адукацыі.

 

  1. 12. Заключныя палажэнні

12.1. Правілы дзейнічаюць на ўсёй тэрыторыі Установы і распаўсюджваюцца на ўсе мерапрыемствы з удзелам навучэнцаў Установы.

12.2. Правілы размяшчаюцца на афіцыйным сайце Установы, вывешваюцца ва Установе на бачным месцы для агульнага азнаямлення. 

 

 

        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

свернуть